تلفن تماس شرکت

خدمات فنی اتحاد در نارمک

خدمات فنی ما با اراعه خدمات لوله بازکنی در نارمک لوله بازکنی,رفع بو,سرویس توالت فرنگی,نصب توالت فرنگی,چاه بازکن توات فرنگی در شرق تهران منطقه نارمک بصورت شبانه روزی و 24 ساعته با مشاوره رایگان در 7 روز هفته با نیروی کار با تجربه با کمترین خرابی با هزینه منصفانه و زیر نظر اتحادیه.

عکس لوله بازکنی در نارمک

لوله بازکنی در نارمک

لوله بازکنی در نارمک با فنر فولادی کوتاه و بلند دستگاه چهار پایه ژنراتوری قوی و در صورت نیاز پمپ تراکم و واتر جت انجام می شود بیشتر لوله ها با دستگاه و فنر باز می شود ولی در صورت تشخیص نیروی کار مجرب ما چاه بازکنی با پمپ تراکم و واتر جت انجام میشود. باز کردن لوله هایی که اشیاع در ان افتاده مثل قاب شامپو سره شیر و … و در اوردن اشیاع قیمتی مثل گوشی طلا و… با امبر مخصوص.

چاه بازکنی نارمک انواع لوله حمام,توالت,ناودون,انواع کفشور,سینک,روشویی,لوله پارکینک,بازکردن لوله اصلی فاضلاب

باز کردن لوله در نارمک

بازکردن لوله کفشور نارمک , بازکردن توالت ایرانی نارمک , بازکردن توالت فرنگی نارمک , بازکردن لوله حمام نارمک , بازکردن لوله سینک در نارمک , بازکردن لوله ظرفشویی در نارمک , باز کردن لوله روشویی در نارمک, بازکردن لوله اشپزخانه در نارمک , بازکردن لوله پارکینگ در نارمک , باز کردن لوله فاضلاب در نارمک , باز کردن لوله اصلی فاضلاب در نارمک , بازکردن لوله منحول در نارمک, باز کردن لوله چاه در نارمک , باز کردن لوله اهنی در نارمک , بازکردن لوله پولیکا در نارمک , باز کردن لوله دریچه بازدید در نارمک, باز کردن لوله ناودون در نارمک , باز کردن لوله پشت بام در نارمک , باز کردن لوله بالکون در نارمک , باز کردن لوله حیاط خلوت در نارمک , باز کردن همه نوع لوله در نارمک.

رفع بو در نارمک

بوی بد فاضلاب که بوی کاملا نا خوش ایند است که در توالت ,حمام ,اشپزخانه احساس میشه که اصلا خوب نیست و همیشه ازار دهندس ولی چه باید کرد ایا همه راه هایی که به فکرتون میرسید کردین ولی بو همچنان پا بر جاست ایجاست که خدمات فنی ما در زمینه رفع بو به کمک شما میاد با نیروی کار مجرب بصورت شبانه روزی و مشاوره رایگان (بدون خرابی).

سرویس و نصب توالت فرنگی در نارمک

لوله بازکنی توالت فرنگی

لوله بازکنی در نارمک توالت فرنگی با کمترین خرابی نیروی کار ما بدون اسیب به توالت و بدون برداشتن ان و در صورت نیاز (کم پیش میاد)برداشتن توالت لوله توالت فزنگی شما را باز می کند.

سرویس توالت فرنگی

اگر توالت فرنگی شما مشکلی دارد و درست کار نمیکند ما به شما کمک میکنیم تا بدون خرابی و نیروی کاری با تجربه بصورت تضمینی درست کرده تحویل میدیم.

نصب توالت فرنگی

ایا شما هم به فکر خرید و نصب توالت فرنگی در توالت خود هستید سرویس کار ما همه کار های لوله کشی و نصب توالت را انجام میدهد و بصورت تضمینی به شما تحویل میدهد.

پشتبانی 24 ساعته و مشاوره رایگان

نیروی کار با تجربه کاردان وقت شناس

بدون تعطیلی و در 7 روز هفته

با قیمت منصفانه و (با رضایت مشتری)

اماده عقد قرارداد با ارگان های دولتی و شخصی

شماره دافاتر شرق تهران

09128793540 ——- 77827799 —— 77826038 —– 09109984079 —– 09381793540

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *