تلفن تماس شرکت

[et_pb_section][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text]

خدمات فنی اتحاد در زمینه لوله بازکنی تخلیه چاه ,رفع بو ,لوله کشی , سرویس و نصب توالت فرنگی عباس اباد به شما خدمات میرساند در مرکز تهران با نیروی کار مجرب در همه خدمات با مشاوره رایگان در هفت روز هفته.

لوله بازکنی عباس اباد

دستگاه لوه بازکنی در عباس اباد

اصلا چه میشود که لوله ما می گیرد؟

لوله بازکنی عباس اباد ، لوله بازکنی یوسف آباد لوله بازکنی سهروردی بعضی وقت ها هست که لوله ما به دلیل اینکه به مدت زیاد استفاده شده و رسوب و یا چربی گرفته و میگیرد .ما در این حالت با فنر و دستگاه لوله را باز میکنیم. و در صورت نیاز لوله را با فنر و اب تاید لوله را رصوب گیری می کنیم .تا لوله صریع نگیرد ولی بعضی وقت ها هست که دلیل گرفتن لوله افتادن شیع مثل شامپو,شیر مخلوت,طلا,گوشی و… افتاده و فنر دیگر کار ساز نیس و فقط ان را تکان می دهد.در این حالت ما شیع را با انبر مخصوص در می اوریم. در صورت گرفتن لوله شما به هر دلیل با ما تماس بگیرید .

رفع بو عباس اباد یوسف آباد سهروردی

بوی بد فاضلاب همواره برای ما یک معظله و این اتفاق اقلب در توالت ظرفشویی لباسشویی و… احصاص میشه . بعضی وقت ها با ریختن اب کشیدن فلاش تانک یا ریختن مواد شوینده حل میشه. ولی یه اده هستن که فقط به دست نیروی کار مجرب درست میشه و ما برای شما این کار را انجام میدهیم بدون خرابی و 100%تضمینی بصورت شبانه روزری.

تخلیه چاه در عباس اباد یوسف آباد سهروردی

تخلیه چاه در عباس اباد با پمپ لجن کش کف کش و ساکشن در مرکز تهران و عباس اباد با ماشین های بزرگ بادسون و 911 بصورت 24 ساعته و در هفت روز هفته با قیمت منصفانه.

از کجا بفهمم چاه خانه پر شده؟

وقتی چاه ما پر میشود لوله ما پر از اب میشود و روز ها که مسرف بالاست در پارکین یا جایی که سطح ان پایین است بالا می اید و شب ها یا وقتی که مسرف پایین است فرو کش میکند در این حالت چاه پر است و لوله نگرفته احساس بوی فاضلاب در خانه یا توالت هم یکی از نشانه های پر شدن چاه است .

سرویس توالت فرنگی عباس اباد

نصب توالت عباس اباد

ایا توالت فرنگی خریدین ونمیتونید نصب کنین یا تنظیم نمیشه. یا اصلا به فکر خرید ونصب یه توالت فرنگی دارید . خدمات فنی ما برای شما همه این کار هارو انجام میدهد با کمترین هزینه در محل با کمترین خرابی و شبانه روزی با مشاوره رایگان.

سرویس توالت فرنگی

ایا توالت فرنگی شما درست کار نمیکنه به هر دلیل ما برای شما سرویس و در صورت نیاز تامیر و یا تعویض میکنیم با کم ترین اجرت و مشاوره رایگان

باز کردن لوله در عباس اباد

بازکردن لوله کفشور عباس اباد , بازکردن توالت ایرانی عباس اباد , بازکردن توالت فرنگی عباس اباد , بازکردن لوله حمام عباس اباد , بازکردن لوله سینک در عباس اباد , بازکردن لوله ظرفشویی در عباس اباد , باز کردن لوله روشویی در عباس اباد, بازکردن لوله اشپزخانه در عباس اباد , بازکردن لوله پارکینگ در عباس اباد , باز کردن لوله فاضلاب در عباس اباد , باز کردن لوله اصلی فاضلاب در عباس اباد , بازکردن لوله منحول در عباس اباد , باز کردن لوله چاه در عباس اباد , باز کردن لوله اهنی در عباس اباد , بازکردن لوله پولیکا در عباس اباد , باز کردن لوله دریچه بازدید در عباس اباد, باز کردن لوله ناودون در عباس اباد , باز کردن لوله پشت بام در عباس اباد , باز کردن لوله بالکون در عباس اباد , باز کردن لوله حیاط خلوت در عباس اباد , باز کردن همه نوع لوله در عباس اباد.

.لوله بازکنی در عباس اباد

.تخلیه چاه در عباس اباد

.رفع بو در عباس اباد 100% تضمینی

.تعمیر سرویس توالت فرنگی در عباس اباد

.مشاوره رایگان پشتیبانی 24 ساعته

.بدون تعطیلی در 12 ماه سال

شماره دفاتر ما در مرکز تهران عباس اباد

88504676 —– 09381793540 —– 09128793540

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]